Thursday 2 June 2011

Cerita kedai kopi hari ni..

Salam

Hari ni aku ada training microsoft words 2010....kelas tu ok...trainer sangat knowledgable tapi aku tetap boring lam kelas...yelah..Words tu kan dah selalu guna jadi ko akan rasa org ajar ko benda yang ko dah tau. Dah la tu..morning breaks tengok2 makanan takde...hangin la kitorang. Rupa2nya caterer tu salah hari...

Ekceli hari ni aku dapat MC sebab semalam gi klinik. Tapi kalau aku MC rugilah aku nyer training kan. So terpaksalah terkorban kan MC ku itu. Kenapa aku gi klinik? kalau korang tak tanya pun aku citer. Semalam aku sakit perut. Dari hari senin lagi dah sakit perut dah dan rasa macam nak dpt urine infection. Tengok2 betul tekaan tuan hamba... konfem aku urine infection. Sakinya mak datok perut aku.  Yang saspender nye bila doc tu check BP aku punyalah tinggi menyayup....150/100 tau... aku saspek sebab aku tahan sakit. Doc pun cakap mungkin stress sebab tahan sakit...so dia prescribe 3 jenis ubat... 1) Antibiotic - Augmentin 2) ubat lawas ken***** dan lagi satu Ventolin Tab (sebab doc dengar aku batuk kong kong kong).  Pagi tadi aku telan lah sumer ubat tuh...by tengahari aku dah menggigil.... tak menahan nak muntah pun ada...rasa nak baring aje. So masa break pagi tadi aku naik opis jap lepak dlm bilik boss...meluruskan pinggang dan kaki.

Budak notti ni pulak semalam ikut abah dia gi kelas...tak sempat nak dinner kat rumah so beli je sosej kat pasarun malamin pat ketul.  Sebelum kuar pasarun malamin sosej tu sumer dah habes... kenalah pulak beli pau.... tak dan sampai kelas dan lena....... buang karan je ikut...

Wish me luck you'alls...esok aku ada post-assessment utk ketiga2 training yg aku dah attend. Sib baik ada soklan bocor...boleh gak telek2 buku malam ni cari jawapan kasih. 

daa...

No comments:

Post a Comment